بابام...
نوشته شده توسط : ida

بابام همه زندگيمه...

دوسش دارم....

چقدشو خودمم نمیدونم فقط میدونم زیاد.....





:: بازدید از این مطلب : 2415
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 تير 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
ايشيل در تاریخ : 1394/5/3/6 - - گفته است :
لينكي گلم

/weblog/file/img/m.jpg
beautifulkitty در تاریخ : 1394/5/1/4 - - گفته است :
آه اگر آزادی سرودی می خواند
کوچک
همچون گلوگاه پرنده ای
هیچ کجا دیواری فرو ریخته برجای نمی ماند
سالیان بسیاری نمی بایست
دریافتی را
که هر ویرانه نشان از غیاب انسانی است …

/weblog/file/img/m.jpg
دخــ๏̯͡๏ـی ایرونی در تاریخ : 1394/4/27/6 - - گفته است :
منم همینطووووووووووووور

/weblog/file/img/m.jpg
ari در تاریخ : 1394/4/27/6 - - گفته است :
چـه اشـتـبـاه بـزرگـیسـت ....

تلخ کردن زندگی خود بـرای کـسـی کـه :

در دوری مـا شـیـریـن تـریـن لحظـات زنـدگی اش را سپری مـیکند

/weblog/file/img/m.jpg
پنــــــــــآه در تاریخ : 1394/4/23/2 - - گفته است :

رفت…!!!
خجالت کشیدم بگویم:گند زدی به تمام باورهایم!!!
غرورم نگذاشت بگویم:”نـــــرو”…بمان کنار دلم!
دلم نمیگذارد فراموشش کنم…!
عقلم نمیگذارد بگویم “برگرد”
خاطراتش نمیگذارد”نفس” بکشم!
“قسمت” نمیگذارد دستهایم به رویای داشتنش برسد!
و این وسط “خدا” با تـــــــــمام بزرگیش فقط نگـــــــــاه میکند!

/weblog/file/img/m.jpg
TaRaNnOM در تاریخ : 1394/4/23/2 - - گفته است :

/weblog/file/img/m.jpg
پنــــــــــآه در تاریخ : 1394/4/23/2 - - گفته است :
من عاااااااااشق بابامم


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: