...
نوشته شده توسط : ida





:: بازدید از این مطلب : 415
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 تير 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
TaRaNnOM در تاریخ : 1394/5/21/3 - - گفته است :
مرسی از نظرت

/weblog/file/img/m.jpg
دنیا دخترونه در تاریخ : 1394/5/10/6 - - گفته است :
عشق فقط استقلال وبس

/weblog/file/img/m.jpg
خوشنویسی با خودکار در تاریخ : 1394/5/5/1 - - گفته است :
درد عشقی کشیده‌ام که نپرس...

/weblog/file/img/m.jpg
جیگر در تاریخ : 1394/5/2/5 - - گفته است :
زندگی نداره ارزششو که جدی بگیری هر تزشو....

/weblog/file/img/m.jpg
نگین در تاریخ : 1394/5/1/4 - - گفته است :
به هوایت بگــو آنقدر به سرم نزنـــد
مـــــن ! سرم درد میکند...!!

/weblog/file/img/m.jpg
beautifulkitty در تاریخ : 1394/5/1/4 - - گفته است :
کیستی که من
این گونه
به اعتماد
نام ِ خود را
با تو می گویم …
کلید ِ خانه ام را
در دست ات می گذارم…
نان ِ شادی های ام را
با تو قسمت می کنم!
به کنارت می نشینم و
بر زانوی تو
این چنین آرام …
به خواب می روم ؟
کیستی که من
این گونه به جد
در دیار ِ رویاهای خویش
با تو درنگ می کنم ؟

/weblog/file/img/m.jpg
ترانه در تاریخ : 1394/4/28/7 - - گفته است :
همیشه یرم بالاس چون بالا سرم خداس

پشتیبانی انلاین پایین وبمه قسمت دیگر امکانات
دوست داشتی بیا بحرفیم

/weblog/file/img/m.jpg
مینا در تاریخ : 1394/4/25/4 - - گفته است :
من بلد نیستم دوستت نداشته باشم

بلد نیستم حرف دلم را نگویم
حتی بلد نیستم نگویم می خواهمت وقتی می خواهمت

بلد نیستم نخندم وقتی باتوم
حتی اخم کنم وقتی ناراحتم

من هیچ کار مهمی را بلد نیستم جز دوست داشتن تو

/weblog/file/img/m.jpg
مینا در تاریخ : 1394/4/25/4 - - گفته است :
کـآفی اسـت کـسـی اسمـم راصـدابـزنـد ...


کمـی مـکث کنـد و بگـویـد :


خـوبـی ؟
آن وقـت چیــزی نـمـی گـویـم ...


فقــط از گریـه مـنـفجــر مـی شـوم !
.

/weblog/file/img/m.jpg
مینا در تاریخ : 1394/4/25/4 - - گفته است :
لحظه قشنگيه

وقتي اوني که عاشقشي

از پشت بغلت ميکنه

دستاشو حلقه ميکنه دورت
و

نفساي گرمش ميخوره به گردنت
و
آروم زيره گوشت زمزمه مي کنه :

"دوست دارم..."


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: